11 de nov. 2015

CREATIVITAT.

Bona nit amants de les TIC

M'agradaria contar-vos que d'ençà que jo era xicoteta sempre m'ha agradat tot el que està relacionat amb l'art. M'agradava ballar, pintar, cantar, fer teatres, escriure contes, etc. Per aquest motiu, quan va ser el moment d'elegir quina modalitat de batxillerat volíem fer jo vaig triar l'artístic.
 
Durant els dos anys de batxillerat, vaig tindre que escoltar molts comentaris infravalorant la meua modalitat tant com d'alguns alumnes i inclòs d'alguns professors. Mai vaig entendre perquè però pareixia que si eres de ciències o de lletres eras millor que nosaltres.
 
Va ser en el transcurs de primer de batxillerat on vaig trobar aquest vídeo que transmet tot el que jo pensava. Per què infravalorar les capacitats artístiques? Per què no motivem als alumnes a fer el que ells de veritat desitgen? Per què fem creure als nens que és millor estudiar dret que belles arts?

Espere que el vídeo us faja reflexionar i sobretot, obrir-vos els ulls i començar a canviar les nostres mentalitats.

 


 
PD: Triar el batxillerat artístic ha sigut sense cap dubte una de les millors decisions que he fet en la meua vida. Van ser dos anys en els quals vaig aprendre molt i sobretot, en els que vaig sacar tot el partit a les meues capacitats artístiques, descobrint-me un poc més a mi mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada