10 de nov. 2015

10/11/15 DIARI

Diari de classe:

Hui Rosabel ha començat la classe explicant-nos què és el control de canvis del World. Es tracta d'un corrector en el qual es poden posar les indicacions que el mestre o mestra considere oportunes a l'hora de corregir un document.

D'aquesta forma el mestre podrà fer anotacions sense modificar el document i l'alumne podrà corregir els errors amb més facilitat.

A continuació, Rosabel ens ha repartit a cada grup una fitxa on haurem d'anotar la nostra participació durant les exposicions dels temes de teoria i la puntuació que anem obtenint en els qüestionaris de Kahoot.

Una vegada explicat, hem començat amb l'exposició. El tema que hem treballat ha sigut "La competència digital del professorat (model TRACK)" i a continuació ús deixe el nom de totes les components del grup (a més si feu clic als noms ús he deixat el blog de cada una d'elles).


Aquest grup ha parlat sobre els avanços tecnològics i com han influït en la figura del mestre, ací com de les noves competències que ha d'adquirir aquest per a sacar partit a tots els recursos.

Han parlat també del model track, el qual es divideix en 3 apartats: coneixement tecnològic, coneixement pedagògic i coneixement de contingut i fa referencia a les competències bàsiques que cal tindre un professor hui en dia.

Ací un deixe la seua presentació:


Quan han acabat, hem fet el qüestionari amb Kahoot i el meu resultat ha sigut 9,183 punts conseguint així la primera posició!

Seguidament, hem començat un altra presentació que parlava sobre "La competència digital de l’alumnat en Educació Infantil", com he dit abans, us deixe els noms de les components i els seus blogs.

Aliaga Martinez, Lourdes
Aparicio Araque, Alicia

Aquest grup s'ha centrat a explicar-nos sobretot quines competències cal treballar amb els alumnes segons l'etapa en la qual es troben. Per exemple, treballar l'ús del ratolí als 3 anys, els jocs interactius als 4 anys i les càmeres fotogràfiques als 5 anys.

Per últim, ús deixe la seua presentació:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada