28 de set. 2015

Un món de jocs.

Bona vesprada a tots!

Fa uns dies vaig trobar cercant per internet un blog d'una mestra d'Educació Infantil i doctora en pedagogia de Múrcia que es diu Salomé Recio Caride.
 
 
 
Aquesta mestra li dóna molta importància al món de les TIC en l'etapa d'Educació Infantil i diu que "Els meus alumnes, des de l'any 2000, utilitzen aquestes eines a la vegada que aprenem junts a traure'ls el major partir possible. No es pot tancar els ulls a aquesta realitat, cal ser conscients de l'època en la qual vivim, i la nostra obligació com a docents és la d'alfabetitzar digitalment als nostres alumnes".
 
A més, cal dir que Salomé ha guanyat molts premis com:

-Premi nacional d'educació 2014

-Primer premi la eduteca al meu blog d'aula amb els meus alumnes 2014

-Primer premi internacional educared 2012

-Primer premi concurs TIC 2009 regió de Múrcia.
 
Entre altres.
 
Ací un deixe el seu blog i concretament l'apartat "Els meus jocs interactius" on Salomé a posat uns quants jocs els quals requereixen l'utilització de les TIC. En la meua opinió, hi ha jocs que pense que són massa difícils per als xiquets d'infantil, però de totes formes, em pareixen jocs molt originals i divertits.
 
Salomé, qui ha creat els jocs que apareixen, ha aconseguit que per exemple aprendre la vida de Goya siga una cosa didàctica i entretinguda per als més xicotius.
 
 
http://etapainfantil.blogspot.com.es/p/mis-juegos-interactivos.html
 
Espere que us haja agradat i.... fins a la pròxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada